lørdag 21. april 2012

Vogna til lillebror er komt i hus! ★

I dag skulle vi ut til Forus for å se på vårjakke til snuppa. Fant ingen som falt i smak, så tenkte at siden vi alikevell var der kunne vi ta med oss vogna til lillebror hjem! For en fantastisk følelse! Endelig er den i hus. Har hatt lyst til å hente den i flere mnd nå, men har klart å holde meg. Men nå var det på tide kjente eg! :) Og her kommer BILDEDRYSS:


Mathea er klar til shopping

Storesøster vil være med på bilde, ho er kjempe spent!



Emmaljunga edge i fargen Brown flowers, med classic chrome understell
Nærbilde



Har alltid drømt om bag i hvitt skinn! Så da tenkte eg, korfor ikkje? ELSK   
Nydelig! Gleder meg til å veksle mellom en nydelig brun og en himmelsk hvit bag!
Storesøster må selfølgelig prøveligge lillebrors vogn. Og den er GODKJENT! :)




Med en gang vi kom hjem begynte vi å pakke opp vogna. Mathea var kjempe flink å hjelpe. Klipte opp teipen på eskene, og hjalp til med å montere! Ho trilla stolt rundt i stua :) Er ufattelig at den lille jenta mi er blitt så stor, så stor at ho snart skal trille rundt på en liten bror! Ho kommer til å bli verdens beste storesøster, og der går ikkje en dag uten at ho nevner lillebror. Tida har flydd av gårde, og no er det ikkje lenge før han er her! Vi er veldig klar for å ta imot han, og gleder oss til å bli kjent med han

Etter at vi har dulla og styra med vogna ei stund, var det tid for å pakke den fint ned i eskene igjen. Det var ikkje like kjekt, men veldig nødvendig :) Vil at den skal holde seg så godt så mulig, før vi begynner å ta den i bruk.

Resten av dagen gikk til pizza baking, etterfulgt av 2 timer bading med musikk til :) Søte snuppa mi som elsker å bade! Og når man kombinerer to kjekke ting ilag kan det ikkje bli annet enn fantastisk! Ho hørte på barnas beste, mens ho styrte på i badebaljen

Eg har også fått tid til å vaske over sprinkelsenga, og til min store forundring var der bitemerker i HELE senga. Hm, lurer på om det er ei lita snuppe som har klødd i tenna sine en gang i tida? Senga må hverfall pusses og males opp igjen, men det er fort gjort :)

Ønsker alle sammen en kjempe fin lørdagskveld! :)

(vil bare legge til at eg syns det er utrolig kjekt å få tilbakemeldig på at det er kjekt å lese det eg skriver. Det varmer! ♥)

3 kommentarer:

  1. Koselig blogg.
    Er ca en uke lenger en deg på veg,
    så blir spennende å følge med :)
    Kjempe fin vogn også, har emmaljunga city cross jeg, å er superfornøyd :)

    SvarSlett
  2. Takk! er veldig fornøyd med vogna! Og gleder meg til å ta den i bruk :-) Åh, så kjekt! Må innom bloggen din å snike litt da ;-)

    SvarSlett
  3. For en fin vogn! likte hvordan du har gjort me bytting av farger :D
    Jeg får min emmaljunga citycross i neste måned, åh så lenge å vente! :O
    var en veldi fin blogg foresten :)

    SvarSlett