tirsdag 24. april 2012

Lunsj, baby Vilde, kos og sminkefri dag :)

I dag møtte eg Oddny og lille prinsessa hennes Vilde, i Stavanger sentrum for å spise lunsj! Det var kjempe kjekt å se de igjen! Har ikkje sett de siden de lå på sykehuset og prinsessa nettopp var født. Nå er ho blitt 6 uker gammel, og så herlig!! :)

Hver gang eg og Oddny møtes spiser vi på kina restaurant! Og det er så koselig! Blitt vår lille tradisjon ;) Vilde, som de fleste andre babyer er et sovedyr! Så til slutt måtte ho opp av vogna for at eg skulle få se ho! :) Fine, herlige Vilde!

I dag bestemte eg meg for å ikkje ha sminke på meg, rett og slett! Syns det er deilig av og til :)

Lille Vilde

Meg og Vilde!

Vilde og fine mamman hennes
(Har fått tilatelse fra Oddny om å bruke bildene)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar