torsdag 19. april 2012

Vasking av kjøleskap og babyklær ★

I dag har eg vasket kjøleskapet! Kastet masse mat, og tatt ut alle hyllene og vasket de. Utrolig hvor mye som er i kjøleskapet uten at man veit om det. Forresten, mat utgått på dato, lukter pjuk!
Utrolig deilig følelse å være ferdig, men ser eg må på butikken å handle litt :)

Så har eg funne frem lillebrors klær, og har nettopp satt på den første maskina med div klær og sengetøy. Like greit å få det gjort nå, så slipper eg å stresse med det senere :)

Fant også noen klær fra Mathea som lillebror kan bruke. Fantastisk! Det var hvite bodyer med blondekant rundt halsen, en hvit sparkedrakt og noen luer, så da heiv eg de også i vaskemaskina.

Nå skal eg begynne på middagen, og hente snuppa i bhg. Og innom Fretex med noen klær :)

Ha en strålende fin torsdag!



★ Her er noen av sparkebuksene og nattdraktene hans ★

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar