onsdag 18. april 2012

★ 27 uker, med prins i magen ★

♥ Termin: 18 juli 2012

♥ På vei: 27+3

♥ Igjen til termin: 90 dager

Kjønn: En liten PRINS

Navn: Nesten bestemt, så vil holde det litt hemmelig.

Aktivitet innefra: Mye aktivitet, spesiellt på kvelden og morgenen.

Utålmodig: Nei, føler tida går kjempe fort. Kanskje litt for fort?

Vektøkning: +4 kg

Barnerom ferdig: Skal sove på vårt rom

Innkjøp til babyen: Har kjøpt en del klær. Liker veldig godt typiske babyklær, lyseblå/hvite sparkebukser, bodyer med krage osv. Liker ikke ville mønster og sterke farger. Ellers har vi lagt av vogn, bilstol, ståbrett til storesøster, lammeskinn og div småting. Har enda en lang liste over ting vi trenger som ikke er lagt av. Skal sikkert hente alt neste uke! Gleder meg! :)

Strekkmerker: Ingen nye. Men har nok fra da storesøster bodde der inne.

Plager: Dårlig matlyst, lavt blodtrykk, kvalm, syykt vondt i korsryggen! Kynnere!!

Matkick: I skrivende stund, Sandwich is! Tidligere spiste eg mye frokostblanding med melk (liker i utgangspunktet ikke melk) og lollipop is.

Tanker om fødselen: Han må jo ut en gang. Storesøster lå jo i seteleie, og ble født med keisersnitt. Lillegutt ligger også i seteleie, så skal inn på ekstra kontroll på mandag for å sjekke leie, og håper å få estimert vekta hans. Føler på meg at han ikkje er av de største.

Tungt? Nei, syns igrunn ikkje det.

Aktivitet: Svært lite aktivitet på meg i det siste. Da eg er sykemeldt pga sterke kynnere. Skal ingenting til før magen står i høyspenn, og det er ganske ubehagelig til tider.

Søvn: Sover greit. Er oppe for å gå på do på natta, og våkner stort sett hver gang eg beveger meg pga korsryggen. Men sovner fort igjen.

Humør: Ganske bra humør. Koser meg med snuppa, og gleder meg til lillebror skal innvadere livene våre ♥

Neste kontroll: Lege og jordmor på fredag, og ultralyd på mandag.

Sykehusbagen: Ikke begynt å pakke den. Tenker eg venter litt med det.

Annet: storesøster gleder seg masse til lillebror kommer! Er borte og stryker og koser med magen, og snakker mye om han.
26 uker på vei, har ikke nyere bilde akkurat nå. Skal få tatt nytt i dag å legge ut senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar