fredag 20. april 2012

Lege, jordmor, fysio og HELG!

I dag begynte dagen tidlig. Lege sto først på timeplanen, der eg endelig fikk henvisning til fysio! Jippi! :) Håper det hjelper, og at eg får time ganske fort!

Farta videre til jordmor. Der målte ho symfysemål, blodtrykk og hørte på hjertelyden til lillebror. Veldig kjekt å endelig ha vært hos jordmor, for ho gir mye bedre svar enn legen på det eg lurer på.
Ho sa blandt annet at lillebror ligger 5-10 % over gjennomsnittet i str. Og trodde han ble 3500-3600g til termin. Hvis eg gikk til termin da, for ho virka ikkje sikker på det. Men får mye bedre bilde av kor stor han er på mandag når eg skal på ultralyd.

Neste på lista var jobb, nemlig babyshop! Der skulle eg legge av litt småting, og se over det som allerede var lagt av, + sjekke om det eg har bestilt var komt inn. Men der var så travelt i dag, så eg fikk nesten ikkje snakka med noen som var på jobb. Det var veldig kjipt, men sånn er det av og til. Får heller ta meg noen turer ut neste uke :)

Resten av dagen gikk til små ærend og rydding, før det var tid for å hente snuppis i bhg. Ho har vært kjempe grinete og trøtt i dag, så vi har ikkje fått gjort så veldig mye. Etter bading ble det godis og barnetv heilt til det var sengetid. Passa oss alle veldig godt :)

Nå er det The voice som står for tur. Total avslapping, varm te, godis og sofa sliting :)

Mathea 2 uker



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar